از اشتباهات درس بگیرید کلیدهای موفقیت را پیدا کنید و بدانید رسیدن به موفقیت امکان پذیر نیست. اگر می خواهید بدانید که چگونه در تخته نرد برنده شوید ، یادگیری اسرار بازی تخته نرد و جزئیات این استراتژی ها کلیدی است. حمله رعد اسا یک حمله همه جانبه به مهرههای آسیب پذیر حریف شما است. و اگر بازکننده حمله شما آسیب پذیر باقی بماند ، خود شما در معرض از دست دادن امتیازهای زیادی هستید. به عنوان مثال، اگر بازیکنی جفت پنج بیاورد، ممکن است مهرههای خود را چهار بار 5 تایی در هر ترکیبی که روی نقاط باز قرار دارد، حرکت دهد. که بیرون آمدن از میله بسیار دشوار است و در نتیجه تعداد زیادی تاس تیز برای حریف شما هدر می رود. کیوب داو یا تاس داو به تاسی میگویند که برای عمل داو دادن به کار میرود و یک مقدار از تاسهای بازی بزرگتر است و بر روی آن شمارههای ۲، ۴، ۸، ۱۶، ۳۲ و ۶۴ درج شده است.

آموزش تخته نرد

اگر حرکت جستجوگر تخته نرد در دسترس است ، باید یکی از آنها را انجام دهید. اگر به بیرون یا مهره برخورد کنند، تاس ها باید دوباره غلت بزنند. میله ، پشته ای در مرکز تخته است که تخته های خانه و بیرون را تقسیم می کند. با این حال ، اگر هیچ قطعه ای را تحمل نکرده باشید ، یا گام بام خواهید شد یا تخته نرد. یکی از اسرار بازی تخته نرد این است که بازی در حال اجرا ساده ترین استراتژی تخته نرد است . این یک نقطه از صفحه است که توسط کمتر از دو چک کننده حریف شما اشغال شده است. مزیت این کار این است که نه تنها تعدادی از امتیاز ها را به حریف برگردانید . ۶- توجه داشته باشید که تاسهای خود را باید دقیقاً روی صفحهی بازی بیندازید، اگر تاس از صفحهی بازی خارج شد یا روی لبههای آن قرار گرفت، از درجهی اعتبار ساقط است و باید مجدداً تاس بیندازید.

داو دادن یک توافق بین طرفین بازی است بطوریکه در هر زمان که هر کدام از دو بازیکن فکر کنند برنده بازی هستند میتوانند از حریف خود بخواهند که باخت را قبول نماید و یا در صورت نپذیرفتن باخت امتیاز نتیجه بازی دوبرابر در نظر گرفته شود. در تصویر : چیدن تخته نرد (simply click the next internet site) سفید موفق شده خانه ی ۷ قرمز را بگیرد و منتظر است با یک جفت فرار کند یا یک مهره گشاد از قرمز بگیرد. در تمام مقالات شما میتوانید بهترینها را انتخاب کرده و با بازی در آن سایت لذت ببرید. خب قوانین رسمی را گفتیم، بیایید ادامه دهیم. در حالتی که حریف پیشنهاد داو را رد کند یعنی آن دور از رقابت تمام شده است و دور بعدی بازی آغاز می شود ولی در صورتیکه داو را بپذیرد بازی ادامه پیدا میکند و امتیاز آن در عدد تاس داو ضرب میگردد.