ایا میتوان در هر خانه بیش از ۵ مهره قرار داد؟ قانون: در ۶ خانه آخر نمیتوان مهره حریف را زد و دوباره آن را حرکت داد. هر وقت هر کدام از دو بازیکن فکر کنند که برنده هستند، میتوانند از حریف بخواهند که باخت را بپذیرد یا امتیاز نتیجهٔ بازی دو برابر شود. داو دادن یک توافق بین طرفین بازی است بطوریکه در هر زمان که هر کدام از دو بازیکن فکر کنند برنده بازی هستند میتوانند از حریف خود بخواهند که باخت را قبول نماید و یا در صورت نپذیرفتن باخت امتیاز نتیجه بازی دوبرابر در نظر گرفته شود. تا علاوه بر جلوگیری از تقلب در بازی، روش های شارژ حساب کاربری آن نیز دارای امنیت کافی باشد و ثالثا پرداخت جایزه در این سایت باید هر روزه و در کمترین زمان ممکن انجام شود، تا شما در هر زمانی به راحتی بتوانید جایزه خود را دریافت کنید.

تخته نرد آنلاین

زمانی که یک بازیکن احساس کرد که پیروز بازی است، میتواند به بازیکن دیگر پیشنهاد داو دهد؛ اگر بازیکن پیشنهاد داو را نپذیرد، بازی همانجا تمام شده و بازیکن پیشنهاد دهنده، به عنوان پیروز معرفی میشود و یک امتیاز میگیرد، اما اگر پیشنهاد داو پذیرفته شود، امتیاز بازی بسته به عدد تاس بیشتر شده و تاس مربوط به داو در اختیار بازیکن پذیرندهی آن قرار خواهد گرفت و قادر میباشد در هر زمان که دوست داشت و احساس کرد که پیروز بازی است، این بار او پیشنهاد داو دهد! ایا میتوان ابتدا تاس تخته نرد آنلاین کوچک را بازی کرد ؟ مهره هایتان مسابقه آنلاین تخته نرد با جایزه قرار بدهید و یا به عبارتی فرار کنید. هنگامی که بازیکنی دارای مهره های زده شده و قرار گرفته بر روی قسمت بار میباشد مجبور است که در نوبت بازی خود ابتدا مهره های قسمت بار را وارد زمین نماید. ۱- تاس بریزید: زمانی که نوبتتان فرا رسید، دو تاس بازی را برداشته و آنها را روی صفحهی بازی بیندازید تا مقدار حرکتی که باید انجام دهید را مشخص کنند. برای وارد کردن یک مهره به داخل صفحهی بازی، باید تاس را انداخته و در صورتیکه اعدادی بدست آمد که اجازهی ورود مهرهی بازیکن را به بازی دادند، مهره را باید روی خانهای که توسط عدد مشخص شده، بگذارد؛ مثلاً اگر تاس عدد ۳ را نشان داد، باید مهره را روی سومین خانه از خانههای صفحهی بازی حریف قرار دهد؛ اگر خانهی مشخص شده توسط مهره (در اینجا سومین خانه)، بوسیلهی بازیکن حریف مسدود شده بود و قابلیت ورود مهره به بازی وجود نداشت، نوبت بازیکن به اتمام رسیده و بازیکن حریف باید حرکت خود را انجام دهد.

آموزش تخته نرد

اگر حریف روی مهره تک بیاید، آن مهره را میزند و جای آن قرار میگیرد و مهره خورده شده روی «بار» قرار میگیرد. خانه اشغال شده توسط یک مهره در بازی تخته نرد آنلاین و پولی ، تک نامیده میشود. هنگامیکه بازیکنی در خانه ۶ مهره حریف را بزند در هنگام بازی برای تک ندادن در حالیکه مهره مورد نظر تاس را در اختیار دارد نباید مهره دیگری را بازی نماید. به عنوان مثال، اگر یک بازیکن یک مهره در بار دارد، و تاسش ۴ و ۶ دارد، میتواند مهرهاش را بر روی هر دو خانه چهار یا شش ناحیه خودی حریف قرار دهد به شرطی که آن خانهها باز باشند. ۱- با صفحهی بازی تخته نرد آشنا شوید: صفحهی بازی تخته نرد از ۲۴ خانهی مثلثی شکل تشکیل شده است؛ رنگ این مثلثها یکی در میان تغییر کرده (رنگهای قهوهای و سفید)، و در دستههای شش تایی چهار بخش صفحهی بازی قرار گرفتهاند؛ این چهار ربع عبارتند از: صفحهی بازیکن، صفحهی خارجی بازیکن، صفحهی حریف و صفحهی خارجی حریف. هنگامی که نوبت اوست، با توجه به عدد روی تاسش، مهره بیرون را در خانه بازی از ناحیه خودی حریف قرار میدهد. اگر مهرهی یکی از بازیکنان بیرون رفت، تا زمانی که آن مهره را وارد بازی نکند، نمیتواند حرکت دیگری انجام دهد. اگر بطور مثال یکی از تاسها ۳ و دیگری ۵ بود، میتوانید یک مهره را ۵ خانه حرکت داده و مهرهی دیگری را ۳ خانه حرکت دهید، یا آنکه یک مهره را ابتدا ۵ خانه (یا ۳ خانه) حرکت داده و سپس همان را ۳ خانهی دیگری (یا ۵ خانهی دیگر) حرکت دهید.