در مثال گفته شده نمیتوانید یک مهره را مستقیماً ۸ خانه به جلو ببرید و ابتدا باید آن را ۳ و یا ۵ خانه حرکت دهید و سپس به سراغ دومین حرکت بروید. اگر با یک شطرنج حریف روی یک نقطه فرود بیایید . تخته بازی را بشناسید ؛ تخته نرد روی تخته ای بازی می شود که شامل ۲۴ مثلث باریک بوده و با نام خانه شناخته می شوند. مطمئناً در هنگام بازی راحت مشکلی پیدا خواهید کرد ، چه یک بازیکن مبتدی یا تخته نرد با تجربه باشید. اگر بازیکن بازنده هیچ یک از چکرهای خود را تحمل نکرده و در صفحه میزبان حریف (ربع پایین سمت راست) چکرز داشته باشد. این بدان معنی است که می توانید مهره های خود را در شکاف سمت راست قرار دهید و آنها را از صفحه جدا کنید. تا زمانی که چکرز برگشتی برگردانده نشود ، آنها نمی توانند چکرهای دیگری را جابجا کنند. «باخت معمولی» (Regular Loss): taktik زمانی روی میدهد که هم شما و هم حریفتان در حال خروج مهرهها از صفحهی بازی باشید، اما شما زودتر مهرههایتان را خارج میکنید. پس از انتقال تمام مهرهها، مرحلهی خروج آنها از صفحهی بازی شروع میشود؛ برای این کار، همچون قبل، زمانی که توبتتان فرا رسید تاس را بریزید و از طریق اعدادی که بدست میآیند، مهرهها را یا خارج کنید، یا به خانهی شمارهی یک (به عکس بالا دقت کنید.) نزدیک نمایید، زیرا برای خروج هر مهره، باید عدد تاس برابر یا بزرگتر از خانهای که در آن قرار دارد باشد؛ مثلاً اگر مهره در خانهی ۵ (شماره خانهها را در عکس بالا ببینید.) قرار داشته باشد، برای خروج آن باید تاس شما یا ۵ یا ۶ باشد، اگر تاس شما عدد ۴ را نشان دهد، باید مهرهای که در خانهی ۵ قرار دارد را به خانهی ۱ ببرید و در دست بعد اقدام به خروج آن نمایید، یا آنکه بجای دست زدن به مهرهی حاضر در خانهی ۵، مهرهای که در خانهی ۴ یا ۳ قرار دارد را از بازی خارج کنید.

آموزش تخته نرد

در پایان بازیکنی برنده خواهد بود که زودتر همه مهرههای خود را از زمین بازی خارج نماید. همچنین هر بازیکن جفت تاس خود را دارند. اگر بازیکن باخته تا زمان برنده شدن هیچ یک از بازیکنان خود را تحمل نکرده باشد . زمانی که مهرهای در خانهی ۵ و ۶ باقی نمانده باشد و تمام یا باقی ماندهی آنها در خانههای ۱ تا ۴ قرار گرفته باشند، اگر عدد تاس ۵ یا ۶ را بیاورید، قادر خواهید بود که نهایتاً دو مهره را از خانههای ۱ تا ۴ از بازی خارج کنید و نمیتوان فرضاً چون عدد تاس ۶ بوده، یک مهره از خانهی ۲ و یک مهره از خانهی ۴ را از بازی خارج کرد! گیم پلی بازی گیم استارز تخته نرد یکپارچه است و به سرعت به اثر هنری زیبا و بازی پازل عالی معتاد خواهید شد.

بنابراین علاوه بر تخته نرد . بنابراین سعی کنید مثلث ها را با حداقل دو مهره خود پر کنید. این سایت تخته نرد حتی هر بار که برگردید تنظیمات مورد علاقه خود را به خاطر می آورد ، بنابراین قرار است بلافاصله بازی کنید! در حالتی که حریف پیشنهاد داو را رد کند یعنی آن دور از رقابت تمام شده است و دور بعدی بازی آغاز می شود ولی در صورتیکه داو را بپذیرد بازی ادامه پیدا میکند و امتیاز آن در عدد تاس داو ضرب میگردد. اگر بازی انجام شود ، امتیاز حاصل در عدد مکعب دو برابر ضرب می شود. مکعب دو برابر برای بازیکنانی که از علاقه مندان به دانلود بازی تخته نرد آنلاین هستند یک گزینه سرگرم کننده است. بخشی از یک گروه بازی ها است که بزرگترین سایت بازی تخته نرد آنلاین پولی را در اینترنت اداره می کند. یک امتیاز (رایج ترین) به او تعلق می گیرد. نقطه طلایی 5 امتیاز شما روی تخته نرد است. بلکه به طور کلی روی بازی های مهارت و شانس تمرکز ندارد. پس از دانلود در طول بازی آنلاین تخته نرد می توانید. گزینه های فقط گیم استارز تخته نرد شامل مکعب دوبرابر ، هایلایت ، نقاط مسابقه و رنگ تراشه است! دوبلور برنده می شود با این وجود امتیازات مکعب دو برابر (1 c مکعب دو برابر) نشان می دهد. اگر این اتفاق بیفتد ، 3 برابر مکعب دوبرابر را از دست می دهید.

برای این کار از چسب چوب استفاده نمایید. تخته نرد آنلاین، بعد از بازی گو و چکرز سومین بازی دنیاست که در بین مردم خاورمیانه و مردم اروپای شرقی و به خصوص مردم ایران بسیار استفاده میشود. همچنین بعد از انجام عمل چسباندن، با استفاده از یک فیکس کننده مثل میز روتر، حدود نیم ساعت چهارچوب ها را روی سطوح فشار دهید تا خوب فیکس شوند. در هر زمان از گیم پلی ، یک بازیکن ممکن است قبل از نوبت خود پیشنهاد کند. اگر حریف شروع به تحویل گرفتن چکرهای خود کند و یا تمام چکرهای او را از قلمرو خانه برنده خارج کند . سپاسگذار بردهایتان باشید یاد بگیرید برای برد بازی کنید و در مقابل هر بردتان از خودتان تشکر کنید به خاطر بازی خوب خوتون فرق نمی کند چه حریف قوی باشد وچه خیلی ضعیف و یا حتی اینکه بهترین تاس ها برای شما آمده باشد.

رو در سطح حرفه ای تری و با خطای کمتری بازی میکنند.

اگر مهرهی یکی از بازیکنان بیرون رفت، تا زمانی که آن مهره را وارد بازی نکند، نمیتواند حرکت دیگری انجام دهد. یکی از سخت ترین مراحل ساخت تخته نرد تعیین ضخامت است. تاس بریزید ؛ در این قسمت آموزش تخته نرد باید در هر حرکت دو تاس را با هم بریزید و اعداد به دست آمده، بیانگر حرکات شما در هر دور خواهند بود. همچنین بازی در هر سبک یک سری آموزش های ابتدایی برای انجام هر گونه از انواع بازی به کاربر می دهد. متأسفانه ، جداول تخته نرد آنها ، علی رغم شهرت خوب در سایر بازی ها (شرط بندی ورزشی و پوکر) ، هنوز خیلی شلوغ نیست. غولهای تخته نرد بازیکنان خوب زیادی در دنیای تخته نرد وجود دارد که هر از چندگاهی یکی از آنها قهرمان مسابقات میشوند اما در بین همه بازیکنان خوب بازیکنانی وجود دارند که تخته نرد رو در سطح حرفه ای تری و با خطای کمتری بازی میکنند. بر همین اساس با ورود به دنیای تکنولوژی نسخه های مختلفی از بازی معروف تخته نرد نیز برای دستگاه های با سیستم عامل های مختلف از جمله برای گوشی های اندروید ، iOS ، ویندوزفون و حتی نسخه ویندوز برای کامپیوتر خانگی و لپ تاپ از طرف سازندگان بسیاری طراحی گردیده است. که توسط اداره می شود ، وب سایتی است که فقط به تخته نرد .